Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мілянич А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Мілянич А. Р. 
Визначення максимальної жорсткості при пружному контактуванні між елементами голкофрези і поверхнею застиглого пеку [Електронний ресурс] / А. Р. Мілянич // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.4. - С. 358-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.364 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мілянич А. Р. 
Пошкодження робочих елементів інструменту, пов’язаних із пластичним деформуванням затверділих органічних речовин [Електронний ресурс] / А. Р. Мілянич // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_5_7
Побудовано математичну модель, яка дозволяє оцінювати довговічність робочих інструментів, що використовуються при очищенні затверділих органічних вантажів залізничних цистерн. З використанням сучасних підходів механіки деформованого твердого тіла було виконано аналіз впливу параметрів будови органічних речовин на довговічність високонавантажених елементів конструкцій. Введення співвідношення взаємодії пошкоджень відноситься, головним чином, до тих елементів конструкції інструменту, які, внаслідок впливу широкосмугових гауссівських випадкових навантажень, здійснюють коливання зі своїми резонансними або навколо резонансними частотами. Вивчено вплив особливостей втомних навантажень на довговічність конструкції. Одержані результати свідчать про зростання пошкоджень, які вносяться циклами із малими амплітудами напружень, із-за нелінійного ефекту взаємодії робочого елементу інструменту з органічним матеріалом. Для наведеного прикладу була розрахована довговічність стомлюваності, яка, згідно уточненої оцінки, виявилась зниженою на 10 - 15 %. Аналітично показано, що параметри зміцнення металевих систем повіязані з кінетикою втомних пошкоджень, що накопичуються у металевих конструкціях під час зовнішніх навантажень. Запропоновано співвідношення, які дозволяють оцінювати залишковий ресурс деталі за умов заданого послідовного багаторівневого циклічного навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.428 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Куліченко А. Я. 
Дослідження пружнопластичного руйнування методом кінцевих елементів [Електронний ресурс] / А. Я. Куліченко, А. Р. Мілянич // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.4. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Джус В. С. 
Моделювання багатоетапної системи транспортних перевезень [Електронний ресурс] / В. С. Джус, А. Р. Мілянич, І. М. Гончар, О. В. Джус // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.7. - С. 363-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мілянич А. Р. 
Оптимальне управління стохастичними системами технологічних процесів ремонтних робіт вантажних вагонів [Електронний ресурс] / А. Р. Мілянич // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Болвановська Т. В. 
Дослідження області допустимих режимів гальмування при зміні швидкості розпуску составів [Електронний ресурс] / Т. В. Болвановська, П. О. Яновський, А. Р. Мілянич // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2017. - Вип. 14. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2017_14_4
Мета роботи - дослідження конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепів при зміні швидкості розпуску составів та її впливу на умови розділення. Дослідження виконані з використанням методів математичного моделювання гіркових процесів. Виконано дослідження впливу швидкостей розпуску составів на конфігурацію і площу областей допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій. Для оцінки якості сортувального процесу використовується ризик нерозділення відчепів на розділових стрілках. Зі збільшенням швидкості розпуску ризик нерозділення відчепів зростає, площа області допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій зменшується. Початкова швидкість розпуску впливає в основному тільки на величину початкового інтервалу між відчепами на вершині гірки, її вплив на умови прицільного регулювання швидкості скочування відчепів є незначним. Для збільшення площі області допустимих швидкостей можливо змінити обмеження та умови скочування - скоротити дальність скочування відчепів - обмежити її докочуванням відчепу за граничний стовпчик останнього стрілочного переводу Для збільшення площі області та сприянню зменшенню ризиків нерозділення доцільно встановлювати на другий гальмівний позиції уповільнювачі, які мають велику допустиму швидкість входу на них. Отримано залежності конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепа від його швидкості на вершині гірки, що дозволяє спростити оцінку впливу швидкості розпуску состава на величину інтервалів на розділових елементах. Результати виконаних досліджень можуть бути використані при розробці рекомендацій гірковим операторам, черговим по сортувальним гіркам та маневровим диспетчерам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.497 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мілянич А. Р. 
Оптимізація складових засобів транспорту при їх проектуванні [Електронний ресурс] / А. Р. Мілянич // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_2_7
Під час розробки технічної документації на виготовлення як деталей конструкцій засобів залізничного транспорту, так і товарів народного господарства на вагоноремонтних підприємствах України запропоновано проводити попередній загальний аналіз замовленого виробу за допомогою методів математичної оптимізації, з метою встановлення оптимальності робочих характеристик, вартості, витрат металу та надійності конструкції виробу. Наведено приклади оптимізації розмірів циліндричних посудин, консольних балок та балок, що коливаються.
Попередній перегляд:   Завантажити - 612.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Мілянич А. Р. 
Залежність вартості ремонту вагонного вузла від розподілення допусків обробки окремих його деталей [Електронний ресурс] / А. Р. Мілянич // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 3. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.971 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського